Om meg

Bildet mitt
Hei og velkommen til min lille verden:) Her komme det ut tanker om livet, universet, alt og ingenting. Litt noveller, dikt og eventyr, någe e skreve sjøl og aent e ting eg komme øve og like godt. Kos deg på bloggen min:)

lørdag 27. mars 2010

Av og til blir de viktige tingene i livet fryktelig uvirkelige!

Av og til blir det som er viktig i livet så fryktelig fryktelig uvirkelig. Dette skjer når ting som går ut over de små hverdagsproblemene plutselig sparker oss i magen eller slår oss i trynet. Det er da vi må huske på å ta vare på hverandre og de som er rundt oss, vise folk at vi er glade i hverandre og bryr oss. Det er utrolig å se hvor mye folk som stiller opp og hjelper til når livet går på tryne for noen man bryr seg om. Det er ingenting som er bedre enn hjelp av kollegaer, venner og også prest. Sykehuspresten på SUS skal berømmes som en fantastisk dyktig mann. Også mange gode kollegear. En oppfordring til alle: Ta vare på hverandre:D

1 kommentar: