Om meg

Bildet mitt
Hei og velkommen til min lille verden:) Her komme det ut tanker om livet, universet, alt og ingenting. Litt noveller, dikt og eventyr, någe e skreve sjøl og aent e ting eg komme øve og like godt. Kos deg på bloggen min:)

onsdag 6. mai 2009

Dritt - bokstavlig talt

Då satt eg på loftet hjemma, ser romantisk komedie, som man sga gjørr når man e sjuke og fasinere meg øve kor lide mat kroppen faktisk trenge for å funka... Dagens samla inntak e på åtte kjeks, 2 bananaer, 1 skål havresuppe og 1 yoghurt eller to, e jo selvfølgelig mye bedre enn ingenting, men kjenne jo det at det hadde vore deiligt me ein skikkelige porsjon biff, men det bler neppe nede... I tillegg va eg jo teite nok te å skriva på facebook at eg e kvalmen og slapp, någe som utløste ei røys me kommentarer frå mine kollegaer, men morsomt va det og lide har eg å gjørr på nå når eg må ver hjemma någen dager te dette blåse øve/ut... Imårå tidligt sga eg opp og ta blodprøver hos legen, men rekne jo me at det e ein liten matforgiftning, må nok bare venta te det går øve og "nyta" dagene me film og kjeks og litt lekser.

Ellers så e det stadigt meir og meir varme i loftå og solå tar bedre og bedre tak, det e fantastisk når sommaren nærme seg humøret e stadigt stigande. Og ellers så vil eg faktisk skriva litt om takknemlighet for i vennegjengen min e det fantastiske mennesker som eg sette utrolig stor pris på, alle betyr någe heilt spesielt for meg alle på kver sin måte, og eg e fantastisk glad for at eg har dokker... :) I disse dager når eg i hovedsak sitte hjemma foran min datamaskin og blir frisk så må dokker bære øve me adle rare komentarer som komme på facebook fordi eg kjede meg.. eller faktisk savne dokker, siden eg e ein av de personene som virkelig trenge å ha folk rundt seg...

Ellers dagens positivitet: "Tenk positive tanker, Si positive ord, gjør positive gjærninger og det positive gror"

Dagens grovis: Kvinner får seg piercinger, tatoveringer, føder barn, tar keisersnitt, tar fettsugin,g, fjerner ribbein, hefter magesekken sammen, tar brystoperasjoner får sprøytet inn silikon alle tenkelige og utenkelige steder. Fjerner hår med pinsett og varm voks, fjerner neglerøtter, plukker øyenbryn får huller i nesa, øyenbryn og klitten, men blir det snakk om en liten pikk i ræva, da gjør det plutselig vondt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar